Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Ανάδειξη Γραμματείας ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Ρεθύμνου!


Σήμερα Τρίτη 29 Μαΐου  διεξήχθησαν στα γραφεία της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Ρεθύμνου εσωτερικές εκλογές για την ανάδειξη νέας Γραμματείας Πόλης.

Η σύνθεση της νέας γραμματείας είναι η εξής:

Κονιός Γιώργος  (Υπεύθυνος Πόλης- Φιλοσοφική)
Λιόλης Λεωνίδας (Αναπληρωτής Υπεύθυνος Πόλης-Πολιτικό)
Περτσελάκη Στέλλα (Υπεύθυνη Πολιτικού Σχεδιασμού - Φιλοσοφική)
Γαλανάκης Στέφανος (Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων & Εκδηλώσεων- Πολιτικό)
Διακολιού Άννα (Υπεύθυνη Διοικητικού & Οικονομικού- Ψυχολογία)
Γιαννακή Άννα (Υπεύθυνη Τύπου & Υλικού- ΠΤΔΕ)
Αγριμάκη Βούλα (Υπεύθυνη Οργάνωσης & Συντονισμού- Φιλοσοφική)

Καλή δύναμη στη νέα Γραμματεία και κάθε επιτυχία στους κοινούς μας αγώνες!
Read more »

Η Πόλις Εάλω, Ο Ελληνισμός Όμως Όχι!


Τρίτη 29 Μάιου 1453…. Ημέρα Αποφράς! Η «Βασιλίς των πόλεων», η πόλη του Μ. Κωνσταντίνου που για περισσότερα από 1000 χρόνια αποτέλεσε το κέντρο του ελληνισμού καταλαμβάνεται από τους βαρβάρους.

Μετά από τρίμηνη πολιορκία και υπεράσπισης των τειχών έως εσχάτων, η άμυνα της πόλης λυγίζει, εξουθενωμένη από τον πολυάριθμο αντίπαλο αλλά και τις εσωτερικές διχόνοιες και προδοσίες.

Στις 28 Μαΐου, ο Μωάμεθ αποφάσισε γενική επίθεση εναντίον της πόλης. Ο Αυτοκράτορας Κωνσταντίνος, μετά την τέλεση της θείας λειτουργίας στον ναό της Αγίας Σοφίας, ενθάρρυνε τη φρουρά που θα έδινε τον αγώνα για την απόκρουση τής μεγάλης επίθεσης.

Η πρώτη επίθεση αποκρούστηκε, αλλά η αναπλήρωση των απωλειών τής φρουράς ήταν δύσκολη. Ο τραυματισμός του Γενουάτη διοικητή Ιουστινιάνη υπήρξε  ένα σοβαρό πλήγμα.

Ο Κωνσταντίνος αγωνιζόταν στο πλευρό των υποστηρικτών ως απλός στρατιώτης, οι Τούρκοι όμως μπήκαν στην πόλη το πρωί της 29ης Μαΐου του 1453. Ο τελευταίος βυζαντινός αυτοκράτορας έπεσε μαχόμενος χωρίς να συνθηκολογήσει.

Η Κωνσταντινούπολη έπεσε στον αλλόθρησκο κατακτητή. Η Ορθόδοξη Βυζαντινή Αυτοκρατορία έπαψε και επίσημα να υφίσταται και στη θέση της ιδρύθηκε και αναπτύχθηκε η Μωαμεθανική Οθωμανική Αυτοκρατορία.

Όπως παραδίδει ο Σφραντζής, μετά την πτώση της πόλης, δόθηκε διαταγή για τριήμερη λεηλασία της. Άλλες πηγές αναφέρουν πως ουσιαστικά η λεηλασία έπαυσε μετά την πρώτη ημέρα. O ιστορικός Δούκας αναφέρει πως ο σουλτάνος επιφύλαξε για τον εαυτό του τα οικοδομήματα και τα τείχη της πόλης, αφήνοντας τα υπόλοιπα αγαθά, τους αιχμαλώτους και τα λάφυρα στη διάθεση των στρατευμάτων.

Ο άμαχος πληθυσμός της Κωνσταντινούπολης θανατωνόταν χωρίς διάκριση. Οι εκκλησίες με πρώτη την Αγία Σοφία, καθώς και τα μοναστήρια με όλο τους τον πλούτο λεηλατήθηκαν και βεβηλώθηκαν, μετατράπηκαν σε τζαμιά, στάβλους και αποθήκες, ενώ οι ιδιωτικές περιουσίες έγιναν αντικείμενο αρπαγής και λαφυραγωγίας.

Κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών χάθηκαν αναρίθμητοι πολιτιστικοί θησαυροί. Πολύτιμα βιβλία και έγγραφα αρχαίων συγγραφέων κάηκαν, κομματιάστηκαν ή πουλήθηκαν σε εξευτελιστικές τιμές.

Ακόμα και ο ιστορικός Κριτόβουλος, που ανήκε στο οθωμανικό στρατόπεδο, αναφέρει ότι δεν υπήρξε στοιχειώδης οίκτος κατά τις λεηλασίες και η πόλη ερημώθηκε ολοσχερώς.

Η θυσία όμως του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου στην πύλη του Ρωμανού έθεσε τις βάσεις για το 1821. Τα δεκάδες κινήματα των υποδούλων ετράφησαν από τους θρύλους του Μαρμαρωμένου Βασιλιά και της Κόκκινης Μηλιάς.

Αν ο Ελληνισμός είχε παραδοθεί την 29η Μαΐου 1453, δεν θα υπήρχε αντίσταση και εθνεγερσία. Η συνθηκολόγηση θα ήταν ανεξίτηλη ντροπή. Ενώ η ηρωική άμυνα γέννησε την υπομονή, την ελπίδα, την προσδοκία…

Όπως έλεγε και ο Θ. Κολοκοτρώνης προς τους ξένους συνομιλητές του: "Ο βασιλεύς μας συνθήκην δεν έκαμε, η φρουρά του πολεμά ακόμη και το φρούριο του αντιστέκονται"

Οι πεσόντες κατά την άλωση μας δώρισαν το δικαίωμα στην Μεγάλη ιδέα. Και χωρίς Μεγάλες ιδέες τα έθνη δεν πάνε μπροστά.
Read more »

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ/ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΓΡΑΦΑ!!

Read more »

Ύλη μαθήματος «Διγλωσσία και διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας» (Α08Π01). Διδάσκουσα: Χατζηδάκη Α

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Read more »

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Θεματικές Περιοχές πτυχιακής εργασίας 2012-2013

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Read more »

Αλλαγή ημερομηνίας εξετάσεων λόγω εκλογών

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΏ
Read more »

Πρόγραμμα εξετασεων εαρινού εξαμήνου 2011-12 [15-5-2012]

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Read more »

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Συγκεντρωτικά αποτελέσματα φοιτητικών εκλογών / Πανεπιστημίου Κρήτης.


Συγκεντρωτικά αποτελέσματα Πανεπιστημίου Κρήτης:
 
ΙΔΡΥΜΑ: Παν. ΚΡΗΤΗΣ
Σε: 15 από 15 σχολές

2012
2011
Διαφορά
ΨΗΦΙΣΑΝ
4264
- %
4605
- %
-341
0%
ΕΓΚΥΡΑ
4132
- %
4408
- %
-276
0%
ΑΚΥΡΑ
132
- %
197
- %
-65
0%
ΛΕΥΚΑ
84
2.03%
116
2.63%
-32
-0.6%







ΔΑΠ
1282
31.03%
1307
29.65%
-25
1.38%
ΠΑΣΠ
1077
26.06%
1548
35.12%
-471
-9.06%
ΠΚΣ
469
11.35%
426
9.66%
43
1.69%
ΕΑΑΚ
398
9.63%
399
9.05%
-1
0.58%
ΑΡ.ΕΝ.
589
14.25%
457
10.37%
132
3.88%
ΦΟΣ
0
0.00%
0
0.00%
0
0%
ΛΟΙΠΑ
233
5.64%
155
3.52%
78
2.12%


Συγκεντρωτικά αποτελέσματα Ρεθύμνου:
 
ΠΟΛΗ: ΡΕΘΥΜΝΟ
Σε: 7 από 7 σχολές

2012
2011
Διαφορά
ΨΗΦΙΣΑΝ
2311
- %
2356
- %
-45
0%
ΕΓΚΥΡΑ
2235
- %
2252
- %
-17
0%
ΑΚΥΡΑ
76
- %
104
- %
-28
0%
ΛΕΥΚΑ
29
1.30%
53
2.35%
-24
-1.05%







ΠΑΣΠ
904
40.45%
1055
46.85%
-151
-6.4%
ΔΑΠ
566
25.32%
494
21.94%
72
3.38%
ΠΚΣ
282
12.62%
276
12.26%
6
0.36%
ΕΑΑΚ
239
10.69%
236
10.48%
3
0.21%
ΑΡ.ΕΝ.
215
9.62%
138
6.13%
77
3.49%
ΦΟΣ
0
0.00%
0
0.00%
0
0%
ΛΟΙΠΑ
0
0.00%
0
0.00%
0
0%
Read more »

Αποτελέσματα Φοιτητικών Εκλογών / Τμήμα: ΠΤΔΕ.


Στην δυσκολότερη  ακαδημαϊκή και συνδικαλιστική χρονιά  των τελευταίων ετών η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΠΤΔΕ ήταν η μοναδική παράταξη στο τμήμα μας που σημείωσε άνοδο. Οι παρατάξεις ΠΑΣΠ και ΠΚΣ (ΜΑΣ) συνέχισαν και φέτος την πτωτική τους πορεία.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
 

2012
2011
ΔΙΑΦΟΡΑ
ΠΑΣΠ
149
44%
168
46%
-19
-2%
ΔΑΠ
66
20%
59
16%
+7
+4%
ΠΚΣ
58
17%
61
16,78%
-3
-0,22%
ΕΑΑΚ
31
9%
35
10%
-4
-1%
ΑΡΡΕΝ
22
7%
24
6,31
-2
-0,69%







ΛΕΥΚΑ
8

15



ΕΓΚΥΡΑ
333

362



ΨΗΦΙΣ.
350

383




 
Είναι αξιοσημείωτο πως μέσα σε τρία χρόνια καταφέραμε από την τέταρτη θέση να φτάσουμε στην δεύτερη και να μειώσουμε την διαφορά μας από την ΠΑΣΠ  κατά 26 ποσοστιαίες μονάδες! Το 2009 που ξεκίνησε η επανίδρυση της παράταξής μας η ΠΑΣΠ συγκέντρωνε ποσοστό 57% ενώ η ΔΑΠ μόλις 7%.

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για την στήριξη και την εμπιστοσύνη σας. Δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε και να παλεύουμε για το συμφέρον όλων των φοιτητών!
Read more »

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ


Σήμερα είναι η ημέρα των φοιτητικών εκλογών! Από τις εκλογές αυτές θα προκύψουν οι εκπρόσωποι των φοιτητών στα όργανα του τμήματος που θα μεσολαβούν μεταξύ καθηγητών και φοιτητών, αλλά και θα αποφασίζουν για εμάς. Είναι χρέος όλων μας να συμμετέχουμε στη διαδικασία και να εκλέξουμε τους καλύτερους!!

Η κάλπη θα στηθεί στην Γ1 7 και θα είναι ανοιχτή από τις 8.30 πμ έως τις 7.30 μμ.
Ψηφίζουμε με φοιτητική ταυτότητα ή αστυνομική ταυτότητα ή πάσο ή δίπλωμα οδήγησης. Βάζουμε από 0-7 σταυρούς.
Read more »

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Ύλη μαθήματός «Μεθοδολογία Κοινωνικών Σπουδών»


1. Ποια η διαφορά μεταξύ Ομολογιακής και Γνωσιολογικής προσέγγισης των 
Θρησκευτικών;
2. Ποια στοιχεία συγκροτούν την πολιτισμική ταυτότητα ενός προσώπου;
3. Γιατί η εκπαίδευση, δωρεάν και δημόσια, είναι φυσικό δικαίωμα κάθε 
παιδιού;
4. Ποια η σχέση παιδείας και δημοκρατίας;
5. Είναι δόκιμος ο όρος «Ελληνοχριστιανικά ιδεώδη»; Γιατί;
6. Γιατί η Γεωγραφία αποκαλείται «Ιστορία του Χώρου», και η Ιστορία 
«Γεωγραφία του Χρόνου»;
7. Από πού (οφείλουν να) αντλούν τα περιεχόμενά τους τα σχολικά εγχειρίδια 
των Κοινωνικών Σπουδών, και γιατί;
8. Τι εννοείται με τη φράση «αναπαραγωγή κοινωνικών στερεοτύπων»;
9. Τι εννοείται με τον όρο «ανεξιθρησκεία»; Συνιστά δημοκρατική κατάκτηση 
ή δημοκρατικό έλλειμμα;
10. Τι εννοούν οι όροι «πολυπολιτισμικότητα», «διπολιτισμικότητα», 
«διαπολιτισμικότητα»;
11. Αγωγή, εκπαίδευση, μόρφωση, παιδεία: ορισμός, σχέσεις, ομοιότητες, 
διαφορές μεταξύ τους.
12. Ποια τα χαρακτηριστικά μιας «δογματικής διδασκαλίας», και γιατί θα 
πρέπει να αποφεύγεται;
13. Ορισμός, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της «Διαθεματικής 
προσέγγισης της γνώσης»;
14. Τι εννοείται με τον όρο «σταθμισμένη γνώση»;
15. Ποιοι τύποι νοημοσύνης καλλιεργούνται με τα περιεχόμενα των Κοινωνικών 
Σπουδών, και γιατί;
16. Τι είναι τα κοινωνικά ταμπού και που οφείλουν την ύπαρξή τους;
17. Τι εννοείται με τους όρους: «πολιτισμικός γραμματισμός» και 
«λειτουργικός αναλφαβητισμός»;
18. «Ευτυχισμένος όποιος γνωρίζει την Ιστορία του¨(Ευριπίδης), «Η Ιστορία 
μας διδάσκει πως δεν διδασκόμαστε από την Ιστορία» (Μπερνάρ Σω). Τι 
ισχύει, κατά την άποψή σου, και γιατί;
19. Τι εννοείται με τη φράση: «θα πρέπει να βοηθήσουμε τα παιδιά να μπορούν 
να ξεχωρίζουν και αντιδιαστέλλουν μεταξύ γνώμης και γνώσης»;
20. Γιατί, στο χώρο των Κοινωνικών Σπουδών, το μόνο σταθερό μέγεθος είναι η 
«αλλαγή»;
21. Ποιες οι προϋποθέσεις αλλαγής της κοινωνίας από το σχολείο;
22. Τι εννοείται με τη φράση: «γεννιόμαστε με τη δυνατότητα του στοχασμού, 
και προσβλέπουμε στο σχολείο για την πραγμάτωσή του»;
23. «Κοινωνικές Αξίες και Αξιακό Σύστημα»: Ορισμός, προέλευση και 
λειτουργικότητά τους.
24. Ποιες, κατά τον Μπρούνερ, είναι οι βασικές προϋποθέσεις μάθησης;
25. Ποια γνωστικά αντικείμενα μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά να 
συγκροτήσουν την «κοινωνική τους συνείδηση» και την «οικολογική τους 
συνείδηση»;
26. Υπάρχει συμβατότητα Ελληνισμού και Χριστιανισμού, ως αξιακών 
προταγμάτων, και πως καταφαίνεται αυτή;
27. Τι εννοείται με τη φράση: «οφείλουμε να προκαλούμε τις πεποιθήσεις μας, 
αν θέλουμε να μας χαρακτηρίζει η κριτικότητα και η στοχαστικότητα»;
28. Τι εννοείται με τον όρο: «πολιτισμική αχρωματοψία», και πως 
πραγματώνεται;29. Τι εννοούμε λέγοντας ότι ο όρος «δασκάλα» δηλώνει ένα κατηγόρημα «εν τω 
γίγνεσθαι», σε μια πορεία ατελείωτης τελείωσης;
30. Πώς κατανοείς τη φράση: «η εκπαίδευση χειραφετεί και αυτονομεί»;
31. Ποιος είναι ο «ποιοτικός διδακτικός χρόνος», και πως μεγιστοποιείται;
32. Από ποια στάδια οφείλει να διέλθει μια  ολοκληρωμένη διδασκαλία;
33. Τι γνωστικές δεξιότητες θα πρέπει να κατακτήσει ένα παιδί, για να είναι σε 
θέση να ξεχωρίζει τις επιθυμίες του από τις ανάγκες του;
34. Τι συνιστά την «ασχήμια της ζωής» και πως γίνεται η υπέρβασή της;
35. Το σχολείο είναι «συντηρητικός» ή «προοδευτικός» θεσμός, και γιατί;
36. Ποια η διαφορά μεταξύ Κοινωνικών Επιστημών και Κοινωνικών Σπουδών;
37. Γιατί η «ολιστική προσέγγιση της γνώσης» θεωρείται φιλικότερη προς τους 
αντιληπτικούς μηχανισμούς του παιδιού;
38. Σκοπός και στόχοι των Κοινωνικών Σπουδών.
39. Γιατί τα παιδιά αγαπούν ποιο πολύ το παιγνίδι από τη «σχολείο»;
40. Έχεις  κάποια ιδέα για να βοηθήσεις τα παιδιά να «ερωτευτούν» τη μάθηση;

Ελπίζω να προσεγγίσεις τις ερωτήσεις αυτές με «ερωτική» σχέση!
Καλή διασκέδαση!
Δημήτρης Καραγιώργος
Read more »

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΠΑ IV


(Κατεύθυνση Ειδική Αγωγή)

3ο Εργαστήριο: Πέμπτη 24/5/2012

14:30 - 17:30      Αίθουσα Δ1Α

Στο εργαστήριο θα συζητηθούν θέματα που προέκυψαν κατά 
τη διδασκαλία, στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων, 
διδακτικές τεχνικές, κ.α.  Επίσης, οι φοιτητές και φοιτήτριες 
της Σχολικής Πρακτικής θα έχουν την ευκαιρία να 
παρακολουθήσουν  ομιλία της κ.  Κ. Βενιανάκη
(προσκαλεσμένη από το ΚΕΔΔΥ Χανίων). Η παρουσία όλων 
των φοιτητών/τριων της ΣΠΑ IV (Κατεύθυνση Ειδική Αγωγή) 
είναι υποχρεωτική. 
Οι επόπτες 
Η. Κουρκούτας 
Α. Μουζάκη
Read more »

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Π.Τ.Δ.Ε


Οι φοιτητικές εκλογές θα διεξαχθούν φέτος μέσα σε μια δύσκολη συγκυρία για τα πανεπιστήμια αλλά και το φοιτητικό συνδικαλιστικό κίνημα.
Από τη μία η σύνδεση του νέου νόμου με την χρηματοδότηση των ιδρυμάτων, έχει  οδηγήσει τα ιδρύματα σε οικονομικό στραγγαλισμό, με άμεσα θύματα τους απλούς φοιτητές.
Και από την άλλη η στοχοποίηση του φοιτητικού συνδικαλισμού, και η ολοκληρωτική απαξίωσή του, οδηγεί τους φοιτητές σε αποχή από τις συλλογικές διαδικασίες , με αποτέλεσμα το φοιτητικό κίνημα να οδηγείται σε στασιμότητα.
Το Σεπτέμβριο η ψήφιση του νέου νόμου πλαισίου άλλαξε άρδην τη δομή των πανεπιστημίων, προκαλώντας πολλές δυσλειτουργίες. Αν και ο νόμος παρουσιάστηκε ως εκσυγχρονιστικός ο μόνος του στόχος ήταν η μείωση των δαπανών. Σε αυτό το σοβαρό ζήτημα οι υπόλοιπες παρατάξεις «ΠΑΣΠ, ΑΡΕΝ, ΜΑΣ, ΕΑΚ» επέλεξαν το δρόμο του εντυπωσιασμού κάνοντας επαναστατική γυμναστική, κλείνοντας το πανεπιστήμιο με άστοχες καταλήψεις.
Εμείς βγήκαμε μπροστά ανοίξαμε την πανεπιστημιούπολη του Γάλλου και διασφαλίσαμε την εξεταστική και το εξάμηνο. Η δική μας υπεύθυνη στάση είναι αυτή που αλλάζει τον νόμο.
Η αναλγησία του υπουργείου παιδείας, η περικοπή του προϋπολογισμού του ιδρύματος, με πρόσχημα τη μη εφαρμογή του νόμου, καθώς και το κούρεμα των αποθεματικών του πανεπιστημίου, οδήγησε το τμήμα μας σε μερική υποβάθμιση.
Το να ασκείς κανείς κριτική στην υφιστάμενη κατάσταση εκ του ασφαλούς δεν ταιριάζει στην παράταξή μας. Εμείς πήραμε την πρωτοβουλία και καταθέσαμε τις δικές μας ολοκληρωμένες προτάσεις για τα προβλήματα του πανεπιστημίου, αλλά και της κοινωνίας γενικότερα.

Καταθέσαμε:
·        Πρώτον και κύριων την πρότασή μας για τη δομή και τη λειτουργία των πανεπιστήμιων της χώρας.
·        Δευτερον  τις απόψεις μας για αναμόρφωση του φοιτητικού κινήματος και
·        Τρίτον την κοινωνική μας πρόταση για τη φοιτητική μέριμνα.

Σε επίπεδο τμήματος τώρα, προσπαθήσαμε να αφουγκραστούμε τα προβλήματα των φοιτητών και να προτείνουμε ρεαλιστικές λύσεις. Παράλληλα έχουμε καταθέσει περισσότερες από 50 προτάσεις (ΓΣΤ, ΔΣ, ΓΣΦ). Αναφέρουμε ενδεικτικά
·        τη διεύρυνση του τρόπο εξέτασης, π.χ. προσθετικές εργασίες
·        επανεξέταση του τρόπου επιλογής των φοιτητών στα σεμινάρια
·        την ανάρτηση της ύλης των εξετάσεων ενάμιση μήνα πριν την εξεταστική
·        περισσότερες μέρες και ώρες εξυπηρέτηση από τη γραμματεία
·        διεξαγωγή της ΣΠΑ στο προπτυχιακό επίπεδο
Δυστυχώς οι συνάδελφοι της ΠΑΣΠ αντί να προωθήσουν τις προτάσεις μας στα όργανα συνδιοίκησης που συμμετέχουνε τις υπονόμευσαν, βάζοντας πάνω από το καλό του φοιτητή το παραταξιακό τους συμφέρον. Αντιθέτως όλο αυτόν τον καιρό στήριζαν την κυβερνητική πολιτική με αποκορύφωμα τη συνηγορία τους στη μείωση των επιπέδων της πρακτικής.

Μέσα σε τρία χρόνια, με ειλικρίνεια και σεβασμό, χαράξαμε μια νέα πορεία στο τμήμα μας.  Τόσα χρόνια δεν έχουν καταφέρει τίποτα, δώστε μας την ευκαιρία να υλοποιήσουμε το όραμα μας, γιατί το δικό μας όραμα είναι και δικός σας.

ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΟΛΑ ΣΤΟ Π.Τ.Δ.Ε.

                                                   ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Π.Τ.Δ.Ε ΚΡΗΤΗΣ


Read more »

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Επιστολή Ομάδας Εργασίας του ΥΠΔΜΘ


Επιστολή στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας απέστειλε η Ομάδας Εργασίας του ΥΠΔΜΘ για τη διευθέτηση των θεμάτων που αφορούν στην εφαρμογή του Νόμου για τα ΑΕΙ  , η οποία έχει ως εξής:
Η Ομάδα Εργασίας του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων για τα θέματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, διαπιστώνει ότι η κατάσταση στα ΑΕΙ βαίνει διαρκώς επιδεινούμενη και θα φτάσει σε οριακό σημείο λόγω της διακοπής χρηματοδότησης από 1-7-2012 και της λήξης της θητείας των οργάνων διοίκησης από 1-9-2012, σύμφωνα με τον ν. 4009/11.
Η Πολιτεία οφείλει κατά προτεραιότητα να δώσει λύσεις σε αυτά τα μείζονα και επείγοντα προβλήματα των Ιδρυμάτων.
ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΩΝ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ
Ωστόσο το Συντονιστικό Όργανο της Συνόδου των Πρυτάνεων ανακοίνωσε ότι τα μέλη της Συνόδου στην Ομάδα Εργασίας που όρισε ο κ. Υπουργός κατέθεσαν τα βασικά σημεία των άμεσα επιβαλλόμενων αλλαγών του Νόμου για την ομαλοποίηση της λειτουργίας των Πανεπιστημίων:

1. Αποκατάσταση των Ακαδημαϊκών και Διοικητικών αρμοδιοτήτων των Συγκλήτων.
2. Επαναφορά των Τμημάτων και των Τομέων ως θεμελιωδών ακαδημαϊκών και διοικητικών μονάδων.
3. Άμεση εκλογή των Πανεπιστημιακών Αρχών (Πρυτάνεων, Κοσμητόρων, Προέδρων κ.α. ) από τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας.
4. Διασφάλιση της Δημόσιας Χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων και αποδέσμευση αυτής από την ακαδημαϊκή αξιολόγηση.
5. Θεσμική και οικονομική διασφάλιση της Φοιτητικής Μέριμνας (σίτιση, στέγαση, κ.α.)
6. Ανάκληση των κανονιστικών πράξεων εφαρμογής που αφορούν στον ορισμό Οργανωτικών Επιτροπών και την θέσπιση της ταξινομικής ψήφου.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: esos.gr
Read more »

Ύλη εξετάσεων στο μάθημα Α. Χουρδάκη: «Η διδασκαλία της Ιστορίας στην Ελληνική Διασπορά» (A06Π11)


Από το βιβλίο ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ
σσ. *15-25, 27-53, 55-101, 103-116, 129-141, 145-156, 233-263*


Από το βιβλίο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ. ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
σσ. *9-30, 52-67, 68-90, 91-106, 187-200, 226-242*
Read more »

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΠΤΔΕ ΚΡΗΤΗΣ 2011-2012

Read more »

Ύλη μαθήματος «Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας». Διδάσκουσα: Κωστούλα Νέλλη.


ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΓΟ2ΠΟΙΥ)
ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2011-2012
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΝΕΛΛΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ

Οι παρακάτω θεματικές ενότητες, οι οποίες αναλύθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος, αποτελούν την ύλη του μαθήματος «Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας»:

·        Ορίζοντας τη μάθηση και τη διδασκαλία
·        Το διδακτικό πλαίσιο και τα συστατικά του μέρη (Διδακτικά μοντέλα, διδακτικές μέθοδοι, διδακτικές στρατηγικές και διδακτικές δεξιότητες)
·        Αναλυτικό πρόγραμμα και γνωσιακά ενδιαφέροντα
·        Παραδείγματα «ανοικτών» και «κλειστών» σχεδίων διδασκαλίας
·        Επιλέγοντας το περιεχόμενο και τη στρατηγική της διδασκαλίας

Οι φοιτητές θα πρέπει να διαβάσουν ολόκληρο το βιβλίο το οποίο έχουν επιλέξει.



Read more »

Αναπλήρωση μαθήματος «Ψυχοπαιδαγωγική της Ανάγνωσης: Δυσκολίες στη μάθησή της» (Β05Π11). Μουζάκη Αγγ.

πατήστε εδώ
Read more »

Ανακοίνωση ΣΠΑ IV κατεύθυνσης Κοινωνικών Σπουδών


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Παρακαλούνται οι φοιτητές της ΣΠΑ IV με κατεύθυνση Κοινωνικές Σπουδές να παρακολουθήσουν το  εργαστήρι που θα γίνει την Τετάρτη 9/5/2012 στην αίθουσα Γ-17 (δίπλα στη Γραμματεία) και ώρα 11.30 π.μ.


                            
                                      Οι διδάσκοντες
                              Καραγιώργος Δημήτρης
                               Ιβρίντελη Μαρία 


Read more »